Uprzejmie informujemy o zmianie polityki prywatności zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Polityka prywatności:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma CENTRUM PSYCHOLOGICZNO-EDUKACYJNE PROFI COMPETENCE EUROPE SP. z O.O. z siedzibą w mieścieCENTRUM PSYCHOLOGICZNO-EDUKACYJNE PROFI COMPETENCE EUROPE SP. z O.O., ul. ul. Średnia 22, kod pocztowy 71-812, adres e-mail: kontakt@centrumpe.pl, tel. +48 509 803 115

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie się odbywać na podstawie art. 6 RODO i w celu marketingowym Administrator powołuje się na prawnie uzasadniony interes, którym jest zbieranie danych statystycznych i analizowanie ruchu na stronie internetowej.

Podanie danych osobowych na stronie internetowej www.centrumpe.pl jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Mam wpływ na przeglądarkę internetową i jej ustawienia. Odbiorcami danych osobowych mogą być Google, Facebook, Call Page, Tawk. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie poprzez zmianę ustawień w przeglądarce. Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane w zależności od okresu używania technologii. Mam prawo zażądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania tych danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Profilowanie używane jest w Google Analytics, Google AdWords, Facebook Pixel. W sytuacji wniesienia sprzeciwu wobec profilowania, prosimy zoptymalizować odpowiednio przeglądarkę.

W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych. Sposoby kontaktu z inspektorem ochrony danych w firmie CENTRUM PSYCHOLOGICZNO-EDUKACYJNE PROFI COMPETENCE EUROPE SP. z O.O. z siedzibą w mieścieCENTRUM PSYCHOLOGICZNO-EDUKACYJNE PROFI COMPETENCE EUROPE SP. z O.O., to: adres korespondencyjny ul. ul. Średnia 22, 71-812, Szczecin, Polska , adres e-mail:kontakt@centrumpe.pl, tel. +48 509 803 115, formularz kontaktowy dostępny na stronie www.centrumpe.pl, infolinia +48 509 803 115.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres od 30 dni do 5 lat do czasu wykorzystywania możliwości marketingowych i analizy danych potrzebnych do prowadzenia działalności gospodarczej


Prawa użytkownika strony internetowej:

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak i również prawo do ograniczenia ich przetwarzania/ prawo do cofnięcia zgody, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana – narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.


Polityka cookies:

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies i podobnych technologii w celach technicznych, reklamowych, statystycznych oraz by dostosować Serwis do indywidualnych potrzeb Użytkowników.

Można je podzielić na cookies niezbędne, czyli takie, bez których Serwis nie może funkcjonować poprawnie, cookies dotyczące personalizacji, potrzebne, by zapisać ustawienia i preferencje Użytkowników, oraz cookies dotyczące optymalizacji reklam, które zbierają informacje na temat reklam wyświetlanych Użytkownikowi oraz mogą służyć do tworzenia Twojego profilu.

W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące wszystkich powyższych plików cookies.

Możesz przejść do korzystania z Serwisu wybierając "Akceptuję"

KURS COACHING PSYCHOEDUKACJI

Centrum oferuje międzynarodowe kursy oraz szkolenia w zakresie coachingu. W 2013 roku jako pierwsza firma w Polsce otrzymaliśmy od International Coching Federation Global z USA międzynarodową Akredytację Szkoły Coachingu „Professional Coach”. ICF to największa na świecie organizacja zrzeszająca Coachów z całego świata oraz ośrodek akredytujący coachów, programy i szkoły na całym świecie. Jest globalną organizacją dla coachów i coachingu. Zrzesza ponad 25 000 coachów. Angażuje się w rozwój zawodu coacha poprzez ustanawianie wysokich standardów, zapewnianie niezależnych certyfikacji i budowanie światowej sieci wyszkolonych trenerów. Dzięki Akredytacji ACTP od 8 lat akredytowaliśmy ponad 3500 coachów na poziomie ACC i PCC. Nasza szkoła przygotowuje do praktycznej pracy w zawodzie coacha. Kursy prowadzone są przez ekspertów na poziomie PCC i MCC posiadających kilkunastoletnie doświadczenie w pracy coachingowej. Nasi Mentorzy przygotowują coachów do pracy indywidualnej i grupowej w obszarze biznesu, edukacji i sesji indywidualnej. Przygotowujemy do pracy w zawodzie coacha w najwyższych standardach: Menedżerów, Specjalistów HR, Psychologów, Terapeutów, Nauczycieli, Pedagogów, Doradców zawodowych, osoby indywidualne. Nasze kursy oparte są w 90 % na praktyce. Uczymy krok po kroku procesu coachingowego i narzędzi coachingowych w praktyce. Oprócz ogromnego doświadczenia na rynku wyróżnia nas chęć dzielenia się z naszymi uczestnikami wiedzą, praktyką i entuzjazmem. Narzędzia, proces nauczania i case study dostosowujemy do grupy uczestników. Zdając pozytywnie egzamin międzynarodowy nasi studenci są przygotowani do pracy w zawodzie COACHA.

KURS COACHING PSYCHOEDUKACJI

CERTYFIKOWANY KURS COACHING PSYCHOEDUKACJI – PROFESSIONAL COACH – TO KURS DLA NAUCZYCIELI, PEDAGOGÓW, DORADCÓW ZAWODOWÓYCH, TERAPEUTÓW, PSYCHOLOGÓW PRACUJĄCYCH W JEDNOSTKACH OŚWIATOWYCH.

Kurs przygotowuje kadrę do pracy coachingowej z uczniem w celu wsparcia mentalnego. W dobie COVID-19 wielu uczniów odczuwa obniżony nastrój, brak motywacji czy destrukcyjne emocje. Ze względu na ograniczony dostęp lub brak psychologów w placówkach oświatowych przeszkolenie kadry dydaktycznej do pracy z uczniami w formie coachingu psychoedukacyjnego pozwoli placówką na profesjonalną pierwszą pomoc uczniom, określenie problemu z jakim zmagają się w codziennym funkcjonowaniu. Certyfikowany kurs w międzynarodowych standardach umożliwi placówce oświatowej:

  • przeszkolenie kadry w najwyższych standardach
  • przygotowanie kadry do pracy z uczniami w celu wsparcia mentalnego
  • przygotowanie kadry do pierwszej pomocy uczniom wymagających wsparcia psychologicznego
  • rozwój doradztwa zawodowego w szkole
  • wyposażenie kadry w narzędzia psychoedukacyjne
  • wstępne diagnozowanie uczniów oraz określenie mocnych stron i obszarów do rozwoju

Program szkoleniowy „Professional Coach” jest akredytowanym programem przez ICF z USA. Oparty jest na Kodeksie Etycznym International Coach Federation, który w pełni przygotowuje do pełnienia roli coacha i wypracowaniu 8 kompetencji coachingowych.

International Coach Federation to największa ogólnoświatowa organizacja coachingowa reprezentująca środowisko profesjonalnych coachów. ICF zostało założone w 1995 roku, obecnie liczy ponad 25 000 członków zrzeszonych w ponad 100 krajach.

W Polsce ICF jest najliczniejszą i najbardziej rozpoznawalną organizacją zrzeszającą profesjonalnych coachów. Jako stowarzyszenie koncentruje się na rozwijaniu profesji coachingowej poprzez określanie standardów kompetencyjnych i etycznych, dostarczanie niezależnej struktury akredytacji dla coachów i szkół coachingu oraz budowanie forum wymiany doświadczeń.

Kurs składa się:

  • 3 akredytowanych sesji – 20h (3 dni szkoleń)
  • Sesji mentorskie – 7h sesji grupowej i 3h sesji indywidualnych
  • Egzamin

PROGRAM SZKOLENIA

I SESJA CERTYFIKOWANA

Wprowadzenie do coachingu psychoedukacji: uczestnicy poznają zasady i obszary pracy coachingowej z uczniem

  • Kodeks etyczny w pracy coacha – trudne sytuacje – analiza,
  • Zasady efektywnego coachingu - 8 kompetencji coacha krok po kroku
  • Coaching psychodekacji a inne dyscypliny – różnice
  • Rodzaje coachingu – Formy coachingu w pracy z uczniem
  • Coaching jako pierwszy etap wsparcia mentalnego ucznia
  • Najczęstsze problemy uczniów: obniżony nastrój, niska samoocena, lęk społeczny, wrogie zachowania, alienacja, stany paniki i inne
  • Elementy psychologii osobowości i różnic indywidualnych nastolatków

Proces coachingowy - jak pracować z uczniem: uczestnicy poznają krok po kroku pracę na procesie coachingowym z wykorzystaniem podstawowych narzędzi i modeli coachingowych.

  • Sesja kontraktowa z uczniem w coachingu
  • Wyznaczanie tematów procesu coachingowyego
  • Budowanie relacji coachingowej opartej na zaufaniu
  • Modele coachingowe
  • Narzędzia komunikacyjne w coachingu
  • Kluczowe pytania coachingowe
  • Style komunikacyjne w pracy coacha
  • Proces coachingowy
  • Budowanie świadomości ucznia w procesie coachingowym
  • Budowanie świadomości zasobów ucznia
  • Podstawowe narzędzia coachingowe: Koło życia, Praca na wartościach, Narzędzie „Od problemu do celu”
  • Praktyka – mini sesje cochingowe.

Zadanie domowe: wykonanie testu PCT-Y, mini sesje coachingowe z uczniami

II SESJA CERTYFIKOWANA

Modele GROW w procesie coachingowym w pracy z uczniem: uczestnicy krok po kroku poznają proces sesji coachingowej z wykorzystaniem modelu GROW

  • Analiza mini sesji coachingowych z uczniami
  • Narzędzie diagnostyczne PCT-Y - interpretacja
  • Rozwój 8 kompetencji coachingowych w procesie coachingowym,
  • MODEL GROW – zasady pracy
  • GOAL: wyznaczanie celu z wykorzystaniem narzędzia PCT-Y
  • REALITY: badanie rzeczywistości ucznia
  • OPTIONS – opcje, możliwości
  • WILL: wola i kolejne działania

Zawansowane techniki komunikacyjne w procesie coachingowym: uczestnicy w praktyce poznają narzędzia komunikacyjne w procesie coachingowym.

  • Zaawansowane techniki komunikacyjne,
  • 3 poziomy słuchania w procesie coachingowym
  • Aktywne słuchanie
  • Budowanie relacji z uczniem w trakcie sesji,
  • Budowanie raportu z uczniem
  • Elementy psychologii motywacji uczniów

Narzędzia coachingowe w pracy z uczniem na poziomie OPTIONS: uczestnicy poznają narzędzia coachingowe do pracy z uczniem w celu poszerzenia świadomości ucznia.

  • Proces coachingowy
  • Zaawansowane narzędzia coachingowe - Praca z wizualizacją i symbolem – Zmiana perspektywy
  • Praktyka – mini sesje coachingowe
  • Rozwój coachingu w Polsce
  • Coaching w edukacji

Zadanie domowe: sesje coachingowe z uczniami z wykorzystaniem modelu GROW

III SESJA CERTYFIKOWANA

Rozwój kompetencji coachingowych oraz analiza przypadków: uczestnicy wspólnie dokonają analizy trudnych przypaków w pracy z uczniami.

  • Rozwój 8 kompetencji coachingowych w procesie coachingowym
  • Praca nad postawą coacha zgodną z kodeksem etycznym dotycząca zaawansowanych narzędzi coachingowych
  • Analiza trudnych przypadków
  • Jakie stosować narzędzia w procesie coachingowym – najczęstsze problemy uczniów: obniżony nastrój, lęki społeczne, alienacja, samoocena

Budowanie świadomości ucznia z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi coachingowych: uczestnicy poznają narzędzia coachingowe w pracy na wartościach i z silnymi przekonaniami uczniów, które hamują ich działanie oraz powodują obniżony nastrój

  • Poszerzania świadomości ucznia
  • Zaawansowane techniki coachingowe - praca z metaforą
  • Praca z geografią – praca w przestrzeni
  • Zaawansowane narzędzia coachingowe - Piramida Diltsa
  • Pytania kartezjańskie
  • Technik i modele związane ze zmianą perspektywy spojrzenia ucznia
  • Strategia Disney’a a proces coachingowy
  • Mechanizmy obronne: praca z przekonaniami
  • Zniekształcenia poznawcze – Elementy psychologii poznawczo-behawioralnej
  • Praktyka: sesje coachingowe.

Zadanie domowe: sesje coachingowe z klientami

Certyfikowane sesje coachingowe to w 80% zajęcia praktyczne przygotowujące do pracy coachingowej z młodzieżą i dziećmi. Szeroki wachlarz narzędzi coachingowym umożliwia pracę z uczniami w celu między innymi: pracy z obniżonym nastrojem, wzmocnienia mocnych stron, niwelowania słabych stron, rozwoju osobistego, wyznaczania ścieżki kariery, radzenia sobie z emocjami destrukcyjnymi, pracy nad samooceną i innymi obszarami, które są ważne dla ucznia.

GRUPOWA SESJA MENTORSKA Pogłębianie doświadczenia w prowadzeniu sesji coachingowych - Odbycie sesji coachingowej w roli coacha i ucznia - Pogłębianie umiejętności wykorzystywania 8 kompetencji coacha

INDYWIDUALNE SESJE MENTORSKIE – ONLINE

Każdy uczestnik odbędzie 3 sesje indywidualne z coachem metodą online: skype lub przez telefon mające na celu pogłębienie kompetencji interpersonalnych i coachingowych Coacha Psychoedukacji.

Po szkoleniu uczestnik otrzymuje CERTYFIKAT, który uprawnia do pracy coachingowej i przystąpienia do międzynarodowej akredytacji na poziomie ACC ICF lub VCC (certyfikat europejski potwierdzający kwalifikacje zawodowe)

EGZAMINY I CERTYFIKATY

Egzamin teoretyczny i praktyczny – (certyfikat uprawnia do złożenia akredytacji na poziomie ACC ICF)

Egzamin teoretyczny odbędzie się na grupowej sesji mentorskiej – test z pytaniami zamkniętymi, egzamin praktyczny to nagranie sesji w formacie mp3.

Program jest prowadzony w języku polskim oraz angielskim. Koszt szkolenia wynosi 8 000 zł.

Ścieżka ACC

WARUNKI UZYSKANIA CERTYFIKATU ICF:

  1. Uczestnictwo w 100% w szkoleniach certyfikowanych (sesje certyfikowane)
  2. Wypracowywanie indywidualnych sesji pomiędzy zajęciami zadanych jako „praca domowa” przez Coachów prowadzących
  3. Uczestnictwo w sesji grupowej mentorskiej
  4. Egzamin:
    1. Część praktyczna: nagranie sesji coachingowej w formacie mp3 (min 20 minut – max. 45 minut) + sporządzenie transkrypcji (każda wypowiedź musi zawierać czas wypowiedzi odpowiadający nagraniu)
      Przykład:

      (0:02) Coach: Witam Cię Marto na dzisiejszej sesji.
      (0:03) Client: Witam serdecznie
      (0:05) Coach: Nad czym chciałabyś dzisiaj popracować podczas naszego spotkania?
      (0:07) Client: Na tą sesję przychodzę z bardzo ważną dla mnie sprawą …

      Nagrana sesja będzie sprawdzona przez egzaminatora. Brak zaliczenia  umożliwia nagranie kolejnej sesji.
    2. Część teoretyczna: odbywa się na ostatnich zajęciach. Test w formie pisemnej, pytania jednokrotnego wyboru z zakresu wiedzy nt. Kodeksu Etycznego i 8 kompetencji Coacha.

ZALICZENIE EGZAMINU PRAKTYCZNEGO JEST RÓWNOWAŻNE Z ZALICZENIEM  GO W MOMENCIE AKREDYTACJI. OSOBY ZDAJĄCE EGZAMIN MIĘDZYNARODOWY SĄ ZWOLNIONE Z CZĘŚCI PRAKTYCZNEJ.

Ścieżka ACC – droga do akredytacji

  • Ukończenie przynajmniej 60 godzin specjalistycznego szkolenia w ramach programu ACTP.
  • Uczestniczenie w 10 godzinach sesji mentorskiej – (7 godzin sesji grupowej i 3 godziny sesji indywidualnych)
  • Udokumentowane przeprowadzenie 100 godzin coachingu dla minimum 8 uczniów/klientów. Liczą się wyłącznie godziny zrealizowane po rozpoczęciu specjalistycznego szkolenia. Ponadto co najmniej 25 godzin  powinno zostać zrealizowane  w ciągu 18 miesięcy poprzedzających złożenie aplikacji.
  • Odbycie minimum 3 indywidualnych sesji mentorskich (sesje należy odbyć z coachem, który posiada tytuł coacha na poziomie min. ACC ICF)
  • Zaliczenie testu Coach Knowledge Assessment (CKA) – test na platformie (język testu – do wyboru). Około 155 pytań – 3h czasu na rozwiązanie.
  • Koszt akredytacji dla członków ICF: 300 USD
  • Koszt akredytacji dla pozostałych osób: 500 USD
  • W przypadku więcej niż jednego podejścia do testu CKA zostaną naliczone dodatkowe opłaty.
  • CERTYFIKAT ACC MA WAŻNOŚĆ 3 LATA.