Uprzejmie informujemy o zmianie polityki prywatności zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Polityka prywatności:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma CENTRUM PSYCHOLOGICZNO-EDUKACYJNE PROFI COMPETENCE EUROPE SP. z O.O. z siedzibą w mieścieCENTRUM PSYCHOLOGICZNO-EDUKACYJNE PROFI COMPETENCE EUROPE SP. z O.O., ul. ul. Średnia 22, kod pocztowy 71-812, adres e-mail: kontakt@centrumpe.pl, tel. +48 509 803 115

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie się odbywać na podstawie art. 6 RODO i w celu marketingowym Administrator powołuje się na prawnie uzasadniony interes, którym jest zbieranie danych statystycznych i analizowanie ruchu na stronie internetowej.

Podanie danych osobowych na stronie internetowej www.centrumpe.pl jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Mam wpływ na przeglądarkę internetową i jej ustawienia. Odbiorcami danych osobowych mogą być Google, Facebook, Call Page, Tawk. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie poprzez zmianę ustawień w przeglądarce. Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane w zależności od okresu używania technologii. Mam prawo zażądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania tych danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Profilowanie używane jest w Google Analytics, Google AdWords, Facebook Pixel. W sytuacji wniesienia sprzeciwu wobec profilowania, prosimy zoptymalizować odpowiednio przeglądarkę.

W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych. Sposoby kontaktu z inspektorem ochrony danych w firmie CENTRUM PSYCHOLOGICZNO-EDUKACYJNE PROFI COMPETENCE EUROPE SP. z O.O. z siedzibą w mieścieCENTRUM PSYCHOLOGICZNO-EDUKACYJNE PROFI COMPETENCE EUROPE SP. z O.O., to: adres korespondencyjny ul. ul. Średnia 22, 71-812, Szczecin, Polska , adres e-mail:kontakt@centrumpe.pl, tel. +48 509 803 115, formularz kontaktowy dostępny na stronie www.centrumpe.pl, infolinia +48 509 803 115.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres od 30 dni do 5 lat do czasu wykorzystywania możliwości marketingowych i analizy danych potrzebnych do prowadzenia działalności gospodarczej


Prawa użytkownika strony internetowej:

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak i również prawo do ograniczenia ich przetwarzania/ prawo do cofnięcia zgody, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana – narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.


Polityka cookies:

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies i podobnych technologii w celach technicznych, reklamowych, statystycznych oraz by dostosować Serwis do indywidualnych potrzeb Użytkowników.

Można je podzielić na cookies niezbędne, czyli takie, bez których Serwis nie może funkcjonować poprawnie, cookies dotyczące personalizacji, potrzebne, by zapisać ustawienia i preferencje Użytkowników, oraz cookies dotyczące optymalizacji reklam, które zbierają informacje na temat reklam wyświetlanych Użytkownikowi oraz mogą służyć do tworzenia Twojego profilu.

W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące wszystkich powyższych plików cookies.

Możesz przejść do korzystania z Serwisu wybierając "Akceptuję"

Polityka prywatności

O czym jest ten dokument?

Dokument ten obejmuje informacje dotyczące stosowania i wykorzystania plików cookies lub podobnych technologii. Dowiesz się z niego m.in.:

  1. Czym są pliki cookies
  2. Jakie pliki cookies są wykorzystywane w Serwisie
  3. Dlaczego korzystamy z określonych plików cookies
  4. Jak zmienić zasady korzystania z plików cookies

Pliki cookies przeważnie nie służą do zbierania informacji o konkretnej, możliwej do zidentyfikowania osobie. W niektórych przypadkach pozyskiwane przez nie informacje mogą jednak stanowić dane osobowe. Jeśli jesteś zainteresowany informacjami dotyczącymi przetwarzania Twoich danych osobowych, zapraszamy do zapoznania się z naszą Polityką Prywatności.

Czym są pliki cookies?

Plik cookie (tzw. ciasteczko) to mały plik tekstowy, który strona internetowa zapisuje na komputerze lub innym urządzeniu użytkownika w chwili, gdy ten ją przegląda.

Plik cookie najczęściej zawiera:

  1. podstawowe informacje na temat serwisu internetowego, z której pochodzi,
  2. tzw. „długość życia” (TTL) pliku cookie, która decyduje o tym, jak długo ciasteczko pozostaje zapisane na urządzeniu,
  3. identyfikator – unikalny, automatycznie generowany numer służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie z witryną internetową.

Ze względu na długość życia ciasteczka istnieją pliki cookies sesyjne (session cookies) oraz stałe (persistent cookies). Pliki cookies sesyjne są przechowywane na urządzeniu przez krótszy czas: najczęściej do czasu wylogowania się ze serwisu internetowego lub zamknięcia przeglądarki. Stałe pliki cookies mają ustalony określony czas przez który są przechowywane w pamięci urządzenia. Takie pliki są usuwane po upływie tego czasu. Możliwe jest także ich ręczne usunięcie poprzez skorzystanie z odpowiedniej opcji wykorzystywanej przeglądarki internetowej.

Do czego wykorzystujemy pliki cookies?

Dzięki plikom cookies serwis internetowy ma m.in. możliwość zapamiętania preferencji użytkownika, takich jak jego nazwa czy wybrany język. Pozwala to zaoszczędzić czas, bowiem podczas ponownych odwiedzin nie trzeba ponownie wprowadzać tych samych danych.

Pliki cookies pozwalają również prowadzić anonimowe statystyki, które pozwalają ocenić w jaki sposób możemy usprawnić serwis.

W naszym Serwisie pliki cookies wykorzystywane są w celach:

  1. zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu, czyli zapewnienia takich funkcji jak nawigacja w Serwisie i dostęp do jego zabezpieczonych obszarów. Bez tych plików cookie Serwis nie może funkcjonować prawidłowo. Te pliki cookies oznaczyliśmy jako Absolutnie niezbędne.
  2. zapisania informacji, które zmieniają wygląd lub funkcjonowanie Serwisu. Te pliki pozwalają osobom odwiedzającym zaoszczędzić czas – nie muszą bowiem ponownie wprowadzać niektórych danych, jak np. dotyczących wyglądu Serwisu. Te pliki cookies oznaczyliśmy jako Funkcjonalne.
  3. określenia sposobów zachowania osób odwiedzających Serwis, co dotyczy zarówno osób zalogowanych jak też niezalogowanych. Pozwala nam to określić w jaki sposób możemy usprawnić funkcjonowanie z Serwisu. Te pliki cookies oznaczyliśmy jako Statystyka.
  4. wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych osób, w szczególności odpowiadają ich preferencjom oraz potrzebom. Te pliki cookies oznaczyliśmy jako Reklamy.
  5. Zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu poprzez pliki przetrzymujące sesje użytkownika. Te pliki cookies oznaczyliśmy jako Nietajne.

Jakie pliki cookies wykorzystujemy?

Na Serwisie używane są trzy rodzaje ciasteczek: sesyjne, stałe oraz cookies podmiotów zewnętrznych (ang. third parties cookies) podlegające własnej polityce prywatności. Ciasteczka sesyjne są plikami tymczasowo przechowywanymi w pamięci przeglądarki. Pozostają one na urządzeniu użytkownika, aż do wylogowania z serwisu internetowego, opuszczenia serwisu lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). Ciasteczka sesyjne wykorzystujemy do poprawnego działania niektórych funkcjonalności Serwisu. Ciasteczka stałe pozostają na Twoim urządzeniu tak długo, jak długo mają ustawiony czas życia lub do momentu ich ręcznego usunięcia. Ten rodzaj ciasteczek umożliwia nam określenie m.in., którzy użytkownicy są nowi, a którzy powracają na naszą witrynę.

Jeżeli chodzi o dopasowanie Serwisu do sposobów korzystania oraz prowadzenie marketingu produktów lub usług własnych Centrum Psychologiczno-Edukacyjnego Profi Competence Europe sp. z o. o oraz pomiary statystyczne i udoskonalenie usług, udzielenia odpowiedzi na zgłoszenia dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes Centrum ). Prawnie uzasadnionym interesem administratora jest dopasowanie treści Serwisu do potrzeb użytkownika, zapewnienie bezpieczeństwa tych usług, a także ich ciągłe udoskonalanie.

Google Analytics

Korzystamy z Google Analitycs, przy pomocy którego zbierane są anonimowe informacje o wizytach w naszym serwisie, np. podserwisy, które użytkownicy wyświetlili, czas spędzony na serwisie, przejścia pomiędzy podserwisami. Dzięki tym informacjom tworzone są anonimowe statystyki dotyczące funkcjonowania naszego serwisu oraz możliwa jest analiza aktywności użytkowników na naszym serwisie po to, aby jak najlepiej dostosować naszą ofertę i serwis do potrzeb użytkowników i odbiorców.

Jakie są podstawy stosowania plików cookies

Podstawę dla stosowania plików cookies oraz podobnych im technologii, a także przetwarzania pozyskanych przez nie informacji stanowi prawnie uzasadniony interes właściciela Serwisu tj. Centrum Psychologiczno – Edukacyjne prowadzące działalność pod nazwą Profi Competence Europe Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie, ul. Średnia 22, 71-812 Szczecin (w przypadku cookies niezbędnych/nietajnych) albo zgoda użytkownika (dla pozostałych plików cookies). Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu, wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisy reklamodawców oraz partnerów. Pliki „cookies” wykorzystywane przez partnerów operatora Serwisu w tym w szczególności użytkowników serwisu internetowgo, podlegają ich własnej polityce prywatności.

W odniesieniu do wysyłania zamówionych informacji z Serwisu na podane w ramach Serwisu dane osobowe, to podstawą ich przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO (zgoda)

Jak zarządzać plikami cookies?

Plikami cookie można swobodnie zarządzać i można je usuwać. Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie cofnąć swoją zgodę wobec stosowania plików cookies na urządzeniu. W tym celu użytkownik może zmienić ustawienia dotyczące przechowania plików cookies za pomocą przeglądarki internetowej lub za pomocą opcji dostępnej w Serwisie pod przyciskiem:

Usuwanie wszystkich plików cookies

Odpowiednie ustawienia przeglądarki umożliwiają usunięcie wszystkich (nie tylko pochodzących z tego Serwisu) plików cookies. Najczęściej jest to możliwe przy jednoczesnym usuwaniu historii przeglądania. Należy jednak pamiętać, że usuwając wszystkie pliki cookies można stracić istotne dane związane z przeglądanymi serwisami, np. preferencje językowe czy dane logowania lub może to wpłynąć na funkcjonalności dostępne w Serwisie.

Zarządzanie plikami cookie pochodzącymi z konkretnych serwisów

Informacje o zarządzaniu plikami cookie pochodzącymi z konkretnych serwisów można znaleźć w ustawieniach prywatności i plików cookies w wybranej przeglądarce.

Blokowanie plików cookie

Większość przeglądarek umożliwia wyświetlanie treści serwisu przy jednoczesnym blokowaniu wszystkich plików cookies. Jednak takie ustawienia mogą skutkować nieprawidłowym działaniem serwisu, uniemożliwiając np. logowanie do serwisu czy wybranie produktu.

 

POLITYKA PRYWATNOŚCI

§ 1. Zawartość niniejszego dokumentu

  1. Niniejszy dokument stanowi zbiór informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz innych informacji związanych z korzystaniem przez użytkowników ze serwisu Centrum Psychologiczno-Edukacyjnego Profi Competence Europe sp.z o.o. dostępnego pod adresem: https://centrumpe.pl, https://szkolenia.centrumpe.pl, https://www.proficompetence.com.
  2. Niniejszy dokument obejmuje w szczególności informacje jakie Administrator Danych Osobowych jest zobowiązany udostępnić osobom, których dane dotyczą w związku z przetwarzaniem danych osobowych.
  3. Szczegółowe informacje dotyczące stosowania plików cookies lub innych podobnych technologii znajdują się również w Polityce cookies:   https://www.centrumpe.pl/polityka-plikow-cookies/

§ 2. Definicje

Ilekroć w Polityce Prywatności jest mowa o:

  1. Administratorze – należy przez to rozumieć Administratora Danych Osobowych;
  2. Serwisie – należy przez to rozumieć serwis Centrum Psychologiczno-Edukacyjne Profi Competence Europe sp. z o. o dostępny pod adresami: https://centrumpe.pl, https://szkolenia.centrumpe.pl, https://www.proficompetence.com
  3. Użytkowniku – należy przez to rozumieć osobę fizyczną, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, która zarejestrowała konto w Serwisie;
  4. Użytkowniku Organizacyjnym – należy przez to rozumieć osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną, której szczególne przepisy przyznają osobowość prawną, oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej mogąca we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania, dla której zarejestrowano konto w Serwisie;
  5. Reprezentancie – należy przez to rozumieć osobę fizyczną, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, a która podejmuje działania w imieniu Użytkownika Organizacyjnego, np. na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, którego zakres obejmuje w szczególności zawieranie umów;
  6. Uczestniku – należy przez to rozumieć osobę fizyczną wypełniającą Test psychologiczny, test kompetencji, biorącą udział w badaniu kompetencji, udział w szkoleniu/kursie/warsztacie, korzystającą z usługi lub korzystającą z innego produktu znajdującego się w ofercie Centrum Psychologiczno-Edukacyjnego Profi Competence Europe sp.z o.o.
  7. Centrum Psychologiczno-Edukacyjne Profi Competence - należy przez to rozumieć Profi Competence Europe Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie, ul. Średnia 22, 71-812 Szczecin, wpisaną do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000833219, posiadającą NIP: 8522662767, kapitał zakładowy: 5.000,00 zł, zwane dalej CPE.
  8. Szkolenie/kurs/warsztat – należy przez to rozumieć świadczoną przez Profi Competence usługę dostępną dla Użytkowników polegającą na zapewnieniu udziału/dostępu w/do szkolenia/warsztatu/kursu w określonym czasie i terminie pod adresem: https://centrumpe.pl, https://szkolenia.centrumpe.pl.
  9. Profi Competence License – należy przez to rozumieć świadczoną przez Profi Competence usługę polegającą na zapewnieniu dostępu do określonej liczby Testów psychologicznych, Testów Kompetencji przez z góry oznaczony okres czasu pod adresem: https://centrumpe.pl – testy psychologiczne,  https://proficompetence.com/pl/
  10. Indywidualnym Pakiecie Testów – należy przez to rozumieć świadczoną przez Profi Competence usługę dostępną dla Użytkowników oraz Uczestników  polegającą na zapewnieniu dostępu do określonej liczby Testów psychologicznych, Testów Kompetencji przez z góry oznaczony okres czasu pod adresem: https://centrumpe.plhttps://proficompetence.com/pl/testy-psychologiczne
  11. Teście psychologicznym lub Kompetencji – należy przez to rozumieć dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej, nieutrwalone na nośniku materialnym, które są przedmiotem transakcji w Serwisie pod adresem: https://centrumpe.pl, https://www.proficompetence.com.
  12. Produktach i usługach  – należy przez to rozumieć wszystkie produkty i usługi znajdujące się w ofercie znajdującej się na stronie Centrum Psychologiczno-Edukacyjne Profi Competence dostępnym pod adresem: https://centrumpe.pl, https://szkolenia.centrumpe.pl, https://www.proficompetence.com.

 

§ 3. Administrator Danych Osobowych

  1. Administratorem Danych Osobowych osób odwiedzających Serwis, Uczestników, Użytkowników oraz Reprezentantów jest Centrum Psychologiczno-Edukacyjne Profi Competence Europe Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie, ul. Średnia 22, 71-812 Szczecin, wpisaną do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000833219, posiadającą NIP: 8522662767.
  2. Z Administratorem Danych Osobowych można kontaktować się:
    1. Pisemnie na adres dostępny na stronie: https://centrumpe.pl/kontakt/
    2. Drogą elektroniczną na adres: kontakt@centrumpe.pl
    3. Telefonicznie pod numerem telefonu dostępnym na stronie: Tel. 91 506 5000, kom. +48 509 803 115

 

§ 4. Rodzaj, cele, podstawy prawne przetwarzania danych osobowych

  1. W celu zapewnienia prawidłowego działania Serwisu przetwarzane są dane osobowe osób odwiedzających Serwis, Uczestników, Użytkowników oraz Reprezentantów obejmujące:
    1. informacje zawarte w plikach cookies lub innych podobnych technologiach, dane dotyczące sesji;
    2. logi systemowe, które zawierają dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać: czas nadejścia zapytania, czas wysłania odpowiedzi, nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP, informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP, adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika, uczestnika  (referer link) – w przypadku, gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik, informacje o przeglądarce, informacje o adresie IP, informacje o urządzeniu końcowym.
  2. Dane, o których mowa w ust. 1 lit. b) nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi Serwis, lecz w połączeniu z innymi informacjami mogą stanowić dane osobowe i w związku z tym Administrator obejmuje je pełną ochroną przysługującą na gruncie RODO.
  3. Informacje zawarte w plikach cookies określonych jako Niezbędne oraz Nietajne przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w ramach prawnie uzasadnionego interesu Administratora polegającego na zapewnieniu prawidłowego funkcjonowania Serwisu, czyli zapewnienia takich funkcji jak nawigacja w Serwisie i dostęp do jego zabezpieczonych obszarów. Bez tych plików cookie Serwis nie może funkcjonować prawidłowo.
  4. Informacje zawarte w plikach cookies określonych jako Funkcjonalne, Statystyka oraz Reklamy przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, czyli na podstawie udzielonej zgody.
  5. Informacje zawarte w plikach cookies określonych jako Funkcjonalne przetwarzane są w celu zapisania informacji, które zmieniają wygląd lub funkcjonowanie Serwisu.
  6. Informacje zawarte w plikach cookies określonych jako Statystyka przetwarzane są w celu określenia sposobów zachowania osób odwiedzających Serwis, Użytkowników oraz Reprezentantów.
  7. Informacje zawarte w plikach cookies określonych jako Reklamy przetwarzane są w celu wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników, w szczególności odpowiadają ich preferencjom.
  8. W celu prawidłowego świadczenia usług realizowanych za pośrednictwem Serwisu, w szczególności rejestracji i prowadzenia konta Uczestnika, Użytkownika lub Użytkownika Organizacyjnego, przetwarzane są dane osobowe Użytkowników obejmujące:
    1. nazwę Uczestnika/Użytkownika,
    2. adres email, telefon.
  9. W celu zawarcia i wykonania umowy sprzedaży Produktów i Usług,  przetwarzane są dodatkowe dane obejmujące:
    1. imię i nazwisko,
    2. adres email. Telefon.
    3. nazwa firmy, w przypadku Użytkowników Organizacyjnych będących osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą,
    4. numer NIP, w przypadku Użytkowników Organizacyjnych będących osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą,
    5. adres prowadzonej działalności gospodarczej, w przypadku Użytkowników Organizacyjnych będących osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą,
  10. Dane, o których mowa w ust. 8 i 9 przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, ponieważ są niezbędne do zawarcia i wykonania umowy z Uczestnikiem, Użytkownikiem lub Użytkownikiem Organizacyjnym.
  11. Ponieważ w związku z wykonaniem umowy sprzedaży Produktów i Usług wiążą się obowiązki podatkowe i rozliczeniowe dane obejmujące:
    1. nazwę Użytkownika,
    2. adres email, telefon.
    3. imię i nazwisko,
    4. nazwa firmy, w przypadku Użytkowników będących osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą,
    5. numer NIP, w przypadku Użytkowników Organizacyjnych będących osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą,
    6. adres prowadzonej działalności gospodarczej, w przypadku Użytkowników Organizacyjnych będących osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą,
    7. dane rozliczeniowe,
    8. przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, ponieważ są niezbędne do wykonania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze.
  12. W celu rozpatrywania reklamacji Administrator przetwarza dane osobowe składających reklamacje, w szczególności:
    1. adres e-mail,telefon
    2. imię i nazwisko
    3. nazwę Użytkownika,
    4. treść reklamacji,
    5. okoliczności zdarzenia będącego przyczyną reklamacji,
    6. informacje pozyskane w toku rozpatrywania reklamacji, w tym wyjaśniania zdarzenia będącego jej przyczyną.
    7. W toku rozpatrywania reklamacji Administrator może przetwarzać szereg innych informacji, w tym:
    8. informacje o korzystaniu przez Użytkownika z usług,
    9. pliki cookies lub inne podobne technologie, informacje o urządzeniach,
    10. logi systemowe.
  13. Dane, o których mowa w ust. 12 przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, ponieważ są niezbędne do wykonania umowy z Użytkownikiem lub Użytkownikiem Organizacyjnym.
  14. Wypełniając Test Psychologiczny /Test Kompetencji podawane przez Użytkownika informacje podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu oraz profilowaniu, które ma na celu określenie wyników Testu.Profilowanie należy rozumieć jako dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na ich wykorzystaniu w celu przygotowywania i udostępnienia wyników Testu Użytkownika. Wyniki Testów są opracowywane na podstawie aktywności Użytkownika związanej z udzielanymi przez niego odpowiedziami. Dane te, będące wynikiem Testu, nie są wykorzystywane do podejmowania jakichkolwiek decyzji względem Użytkownika.
  15. Podczas rejestracji na szkolenie. Wypełniając „Formularz zgłoszeniowy na szkolenie” zbierane informacje konieczne są do przeprowadzenia procesu rejestracji, takie jak: imię, nazwisko, adres email, telefon, stanowisko w organizacji. Wypełniając formularz zgłoszenia niezbędne jest wyrażenie Państwa zgody na przetwarzanie podanych dobrowolnie danych osobowych w celu realizacji szkolenia. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niepodanie wymaganych danych uniemożliwi wykonanie umowy.
  16. Podczas wypełnienia „Formularza kontaktowego” zbierane są  informacje konieczne do nawiązania z Państwem kontaktu, takie jak: imię, nazwisko, adres email, telefon. Podanie danych jest dobrowolne, natomiast musi umożliwić nam kontakt z Państwem.
  17. Podane podczas zapisu do newslettera dane zostaną wykorzystane wyłącznie w celu wysłania go na podany przez Państwa adres e-mail. W każdej chwili możecie Państwo  zrezygnować z otrzymywania newslettera.
  18. Podane podczas zapisu do biuletynu ofert szkoleniowych/ofert naszych produktów i usług/akcji marketingowych lub promocyjnych,  dane zostaną wykorzystane wyłącznie w celu wysłania go na podany przez Państwa adres e-mail. W każdej chwili jednak możecie Państwo zrezygnować z otrzymywania biuletynu ofert szkoleniowych/ofert naszych produktów i usług/akcji marketingowych lub promocyjnych.
  19. W przypadku podjęcia postępowania wyjaśniającego dotyczącego ewentualnego naruszenia postanowień regulaminu lub przepisów prawa, zasad współżycia społecznego lub dobrych obyczajów, postępowania w celu dochodzenia roszczeń przez Administratora lub przez innych Użytkowników, Uczestników, Użytkowników Organizacyjnych, Reprezentantów lub osoby trzecie, a także obrony przed roszczeniami tych podmiotów, Administrator może przetwarzać dane osobowe określonych Użytkowników lub Reprezentantów, w szczególności określone w ust. 1, 8-9, 11-12, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora polegającego na dochodzeniu lub obronie przed roszczeniami.
  20. W przypadku konieczności podjęcia komunikacji z Użytkownikami, Reprezentantami lub Uczestnikami Administrator może przetwarzać dane osobowe obejmujące:
    1. adres email
    2. na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora polegającego na prowadzeniu komunikacji w celach związanych z funkcjonowaniem Serwisu.
  21. W przypadku wyrażenia przez Użytkownika zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych Administrator może przetwarzać dane osobowe obejmujące:
    1. imię i nazwisko Użytkownika,
    2. nazwę Użytkownika,
    3. adres email.
  22. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody w każdym czasie możliwe jest jej wycofanie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  23. Zmiana zgód związanych z plikami cookies możliwa jest w każdym momencie przy wykorzystaniu przycisku  . Ponadto Użytkownik/Uczestnik w każdej chwili może cofnąć wyrażoną zgodę poprzez zmianę ustawień przeglądarki internetowej w zakresie dopuszczalności stosowania plików cookies lub innych podobnych technologii.
  24. W pozostałych przypadkach wycofanie zgody możliwe jest poprzez kontakt z Administratorem w sposób określony w § 3 ust. 2 lub pisząc na adres kontakt@centrumpe.pl.

 

§ 5. Czas przetwarzania danych osobowych

  1. Dane osobowe przetwarzane na podstawie udzielonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO) są przetwarzane do czasu jej odwołania.
  2. Dane osobowe przetwarzane w celu zawarcia lub wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO) przetwarzane będą do czasu przedawnienia roszczeń wynikających z tej umowy.
  3. Dane osobowe przetwarzane na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze przetwarzane będą przez czas określony w przepisach prawa.
  4. Dane osobowe przetwarzane na podstawie uzasadnione interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) będą przetwarzane do czasu zrealizowania tego interesu, jednak nie dłużej niż przez okres 2 lat od zakończenia roku kalendarzowego, w którym zostały pozyskane.
  5. W każdym przypadku okres przetwarzania danych osobowych może być przedłożony do czasu przedawnienia roszczeń.

 

§ 6. Odbiorcy Danych

  1. Administrator może przekazywać dane osobowe osób odwiedzających Serwis, Użytkowników, Reprezentantów lub Uczestników odbiorcom działającym poza strukturą Administratora dla realizacji celów wymienionych w § 4 w zakresie niezbędnym do ich realizacji. Odbiorcami danych są:
    1. podmioty, którym dane osobowe muszą zostać udostępnione na podstawie przepisów prawa, w szczególności są to organy administracji publicznej takie jak organy administracji skarbowej. Dane mogą być również udostępniane organom innych państw członkowski UE oraz sądom w zakresie wynikającym z prawa wspólnotowego lub krajowego;
    2. podmioty, z którymi Administrator współpracuje w celu wykonania swoich zadań, zrealizowania praw lub wykonania zobowiązań, w szczególności świadczącym usługi informatyczne, windykacyjne, kadrowe, księgowe, transportowe, marketingowe, archiwizacji lub niszczenia dokumentów;
    3. podmioty będące samodzielnymi administratorami danych, w szczególności takie jak:
      • podmioty świadczące usługi prawne, audytorskie, doradztwa podatkowego;
      • podmioty certyfikujące, tj. nadające i weryfikujące posiadane uprawnienia;
      • podmioty prowadzące działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze);
      • podmioty świadczące usługi kurierskie lub pocztowe;
      • podmioty świadczące usługi szkoleniowe.
  2. Współpracując podmiotami, o których mowa w ust. 1 lit. b Administrator powierza im dane osobowe w zakresie niezbędnym do zrealizowania zadań i obowiązków. Dzięki zawieraniu odpowiednich zapisów umownych oraz stosowaniu innych środków takich jak kontrole powierzane dane osobowe przetwarzane są w sposób chroniący prywatność.
  3. Administrator nie ma wpływu na sposób oraz zakres przetwarzania danych osobowych przez podmioty, o których mowa w ust. 1 lit. c.

 

§ 7. Transfer danych do państw trzecich

Dane osobowe osób odwiedzających Serwis, Użytkowników, Reprezentantów lub Uczestników będą przetwarzane w kraju znajdującym się w Europejskim Obszarze Gospodarczym, zwanym dalej EOG.

Jeśli miałoby dochodzić do przekazywania informacji poza Europejski Obszar Gospodarczy, będzie się to odbywać wyłącznie w ramach procedur wymaganych przez przepisy o ochronie danych osobowych.

 

§ 8.  Prawa osób, których dane dotyczą

  1. Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo do:
    1. dostępu do danych – uzyskania od Administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są jej dane osobowe. Jeżeli dane o osobie są przetwarzane, jest ona uprawniona do uzyskania dostępu do nich oraz uzyskania następujących informacji: o celach przetwarzania, kategoriach danych osobowych, odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane zostały lub zostaną ujawnione, o okresie przechowywania danych lub o kryteriach ich ustalania, o prawie do żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych przysługujących osobie, której dane dotyczą, oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania (art. 15 RODO);
    2. otrzymania kopii danych – uzyskania kopii danych podlegających przetwarzaniu;
    3. sprostowania - żądania sprostowania dotyczących jej danych osobowych, które są nieprawidłowe, lub uzupełnienia niekompletnych danych;
    4. usunięcia danych – żądania usunięcia danych osobowych, jeżeli Administrator nie ma już podstawy prawnej do ich przetwarzania lub dane nie są już niezbędne do celów przetwarzania;
    5. ograniczenia przetwarzania – żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, gdy:
      • osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych,
      • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się ich usunięciu, żądając ograniczenia ich wykorzystywania,
      • Administrator nie potrzebuje już tych danych, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
      • osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą;
    6. przenoszenia danych – otrzymania w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego danych osobowych jej dotyczących, które dostarczyła Administratorowi, oraz żądania przesłania tych danych innemu Administratorowi, jeżeli dane są przetwarzane na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, lub umowy z nią zawartej oraz jeżeli dane są przetwarzane w sposób zautomatyzowany;
    7. sprzeciwu – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych w prawnie uzasadnionych celach Administratora, z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją, w tym wobec profilowania. Wówczas Administrator dokonuje oceny istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osób, których dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Jeżeli zgodnie z oceną interesy osoby, której dane dotyczą, będą ważniejsze od interesów Administratora, Administrator będzie zobowiązany zaprzestać przetwarzania danych w tych celach;
    8. cofnięcia zgody w każdym momencie i bez podawania przyczyny, lecz przetwarzanie danych osobowych dokonane przed cofnięciem zgody nadal pozostanie zgodne z prawem. Cofnięcie zgody spowoduje zaprzestanie przetwarzania przez Administratora danych osobowych w celu, w którym zgoda ta została wyrażona
  2. Z praw wskazanych w ust. 1 można skorzystać kontaktując się z Administratorem w sposób określony w § 3 ust. 2
  3. Z prawa określonego w ust. 1 lit. f) można skorzystać klikając przycisk „Pobierz dane” dostępny w profilu konta Użytkownika.
  4. Aby mieć pewność, że wnioskodawca jest uprawniony do skorzystania z praw określonych w ust. 1 Administrator może prosić wnioskodawcę o podanie dodatkowych informacji pozwalających na dokonanie identyfikacji.

 

§ 9. Prezes Urzędu Ochrony Danych

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do organu nadzoru, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2, z którym można kontaktować się w następujący sposób:

  1. listownie: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
  2. przez elektroniczną skrzynkę podawczą Urzędu;
  3. telefonicznie: (22) 531 03 00

 

§ 10. Obowiązek podania danych

  1. Podanie danych, o których mowa w § 4 ust. 8 - 9, 11 i 12 jest obowiązkiem umownym. W przypadku odmowy podania tych danych nie będzie możliwe zawarcie lub wykonanie umowy z Administratorem.
  2. Podanie danych, o których mowa w § 4 ust. 11 jest obowiązkiem ustawowym. Konsekwencją ich niepodania jest brak możliwości świadczenia usług ze strony Administratora.
  3. W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak odmowa ich podania może uniemożliwić:
    1. osiągnięcie pełnego komfortu korzystania z Serwisu – w przypadku, o którym mowa w § 4 ust. 5;
    2. prowadzenie statystyk dotyczących funkcjonowania Serwisu i podnoszenia przez Administratora jakości świadczonych usług – w przypadku, o którym mowa w § 4 ust. 6;
    3. wyświetlanie dopasowanych treści marketingowych – w przypadku, o którym mowa w § 4 ust. 7, co nie wpłynie jednak na ilość wyświetlanych reklam;
    4. skorzystanie z Serwisu – w pozostałych przypadkach.

 

§ 11. Zamiana Polityki Prywatności

  1. Polityka Prywatności może być uzupełniana lub uaktualniana zgodnie z bieżącymi potrzebami Administratora w celu zapewnienia aktualnej i rzetelnej informacji dotyczącej przetwarzania danych osobowych.
  2. O wszelkich zmianach Polityki Prywatności Administrator będzie informował na stronach Serwisu.
  3. Niniejsza Polityka Prywatności obowiązuje od 02.01.2023 roku.

 

Pliki do pobrania

Formularz reklamacji

Formularz odstąpienia od umowy